fredag 4 december 2009

Fredagsbloggare

Tror jag har börjat med en fredagsblogg =) Uppdaterar tydligen bara på fredagar nu för tiden. Men jag har så kallad "bloggtorka" och har ingen inspiration till bloggen just nu.. men den kommer väl tillbaka, hoppas jag.

I morgon ska jag upp i ottan minsann. Ska vara i Säter 5,30!! Jag o Sissi ska ha en heldag i Stockholm och då menar jag HELDAG!! Vi kommer att bli avdumpade på Arlanda vid 8,00 sen blir vi hämtade på samma ställe runt 22-23 tiden. Ska bli så mysigt att åka iväg med henne för det var läääänge sen vi gjorde nåt sånt tillsammans. Det blir en hel del shopping men vi kommer ju även hinna med att sitta på nåt mysigt ställe och äta lite mat o snacka lite skit. Vi börjar med frukost på Arlanda innan vi tar bussen till storstan.

Sitter just nu på jobbet och tycker tiden segar sej fram... vill hem NU!! Ska vara så där tradionell och äta taco ikväll, men nå vidare fredagsmys blir det inte eftersom jag måste i säng tidigt för att orka med morgondagen.

Inga kommentarer: