onsdag 13 januari 2010

Ny bostad



BUYER: Kenny Chesney
LOCATION: Franklin, TN
PRICE: $9,200,000 plus a little extra something to sweeten the pot
SIZE: 11,143 square feet, 5 bedrooms, 7 full and 2 half bathrooms

Tror det är dags att ta sej en tur till Nashville igen =) Jag bara måååååste ju åka förbi o kolla hans nya hus. Tror ni han bjuder på fika då???? Vadå?! Jag har ju åkt ända från Sweden!!!! ;)

Men det lär nog dröja ett tag innan jag har möjlighet att åka förbi hos han. Har lite andra usa planer framöver och då är det Californien som gäller denna gång.






















Resan är bokad!!! Tyvärr bär det inte av förrän till hösten.. men det som väntar på nåt gott....

1 kommentar:

syster sa...

Attans, hann han före... Jag var ju spekulant på det huset, men jag hade gärna velat ha minst ett till badrum, så vi letar vidare...

Jag vill oxå åka till USAAAAAAAAAAAA!!!