fredag 9 april 2010

Today

Jaha, då har ännu en vecka passerat. Helt otroligt vad tiden går fort!

I helgen ska jag vårstäda min bil och byta till sommardäck, förhoppningsvis kommer det inge mer snö!! Ska bli skönt att dammsuga ur den för den ser hemsk ut just nu och är det nåt jag inte gillar så är det lortig bil.

Håller på med lite olika målarprojekt hemma. Var och fyndade en billig stol som jag ska klä om och självklart måla vit. Jag har aldrig klätt om nåt tidigare så vi får väl se vad det blir =) Jag har massa ideer om vad jag måste handla hem för att göra om lite hemma, men hittar inte det jag söker.. guuuud så irriterande det är. Jag är ju ganska impulsiv av mej så när jag kommer på nåt så ska det ske nu! helst igår!!! Men det är bara att inse att det här kommer vara ett projekt som kommer pågå under lång tid och fixas successivt... kanske lika bra det.

Nu är det inte långt kvar heller innan vi drar till Thailand!! Ska bli sååå skönt att komma bort lite. Hörde av en kompis som är där nu att det är väääälidgt varmt.. så nåt mycket mer än bikini o flip-flop behövs nog inte packas i väskan. Bra det, då har vi mer plats för det vi shoppar där..haha..

Nu måste jag jobba i några timmar till innan jag får göra helg.

Inga kommentarer: