onsdag 27 juni 2007

Datorer!!!

... kan göra mej vansinnig!! Jag har gjort i ordning ett bildspel av korten från USA och datorn hänger sej hela tiden.. jag blir toookig!! Men nu tror jag att jag fått ordning på det iaf. Det får bli som det blir.. det är ju roligare att kolla på korten med lite kommentarer och musik tycker jag. Det är ju bara att hoppas att dom andra oxå tycker det är lika roligt :)

Nu måste jag gå ut och plantera blommor jag köpt idag. Sen ska jag försöka komma i säng i tid. Jag är sååååå trött när klockan ringer 6,00 varje morgon. Längtar verkligen efter lite semester och inte göra någonting. Tänk, bara sitta i en solstol med en bok (läser ungefär en bok om året *skratt*)... smutta på en paraplydrink... bada lite i poolen.. ååå visst låter det väl skönt!! Men visst ja, plantera blommor var det!!

Inga kommentarer: