söndag 1 juli 2007

Helgen..

..har varit lugn. Har haft migrän både fredag o lördag. Så jä**la trist!! HATAR när jag får så där ont i huvudet.. man kan inte göra någonting. Jag blev helt solo här i lördags för E o Roxie skulle sova hos farmor o farfar o T skulle hjälpa till på folkrace banan hela dagen. Men det enda jag kunde göra var att ligga på soffan, kunde inte ens kolla på datorn!! ÅÅ då är det illa *gapskratt*!!
Mamma ringde mitt på dagen och frågade om jag skulle med ut och gå för hon var hundvakt åt Nelly. Så jag masade mej upp och gick med. Det var verkligen skönt med lite luft och jag kände mej lite piggare när vi kom hem.
När T kom hem så hade vi tänkt att ta en sväng på motorcykeln, men det började regna!! Än´t de typiskt?! Men det var iof ganska bra för det är inte så kul att åka när man har ont i huvudet.
Så lördagskvällen blev en tv kväll och vi konstaterade att det fanns ingenting att kolla på!! Ja, visst.. åka och hyra film är ju ett bra alternativ.. men inte om man dumt nog tagit sen en öl... så vi fick nöja oss med tv:n. Jag behöver kanske inte nämna att det blev en ganska tidig kväll.... :)

I dag kom E o Roxie hem på förmiddagen. E hann inte mer än innanför dörren så ringde telefonen. Det var M och hon ville att E skulle komma dit och sova hos henne. Så vi skjutsade henne till stadsparken där dom mötte upp oss. Så det blev ännu en dag utan barn..
Jag har rensat ogräs och klippt häcken på framsidan och på baksidan. T har fortsatt med att lägga brädor runt poolen.. det är ju faktiskt snart dags att bada!! Vi har semester om en vecka och jag och barnen har sagt att då ska poolen vara igång annars får T bjuda oss en vecka till Mallis eller nåt! Det tyckte inte han alls var någon bra ide..

Roxie och nyplanterade blommor


Fick kort på Roxies syster Nickie idag


Men Roxie... måste det inte vara skönare att ligga i huset än ovanför??!






Nu ska jag gå och göra mej lite te och sätta mej i soffan och läsa Aftonbladet innan det är dags för sängen. Natti natti

Inga kommentarer: