onsdag 8 juli 2009

Hemma-dag

Idag fick jag vara hemma med E. Hon mådde inte bra i morse så vi tyckte det var lika bra att stanna hemma. Så vi kröp ihop under täcket igen och kollade på en film *myspys*. Det blev "I taket lyser stjärnorna", en mycket bra och lite sorglig film tycker jag att det var.

Sen gjorde jag ett ryck och tvättade några fönster och bytte gardiner i vardagsrummet. Så skönt att ha det gjort! Vet inte vad det är med mej, men så fort jag ska åka bort någonstans då får jag för mej att jag ska storstäda huset.. fast jag egentligen inte har tid med det. Men jag tycker det är så skönt att komma hem till ett fräscht hem.

Nu ska jag äta lite mat sen är det dags för en linedancekväll. Ska bli skönt att röra på sej lite.

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Ha en härlig semester "Over there" !! Längtar tillbaka dit , jag också ! Snyft !! Men som familj får man kompromissa , Ifjol USA och i år Thailand... Men vi ska dit igen, vet inte när ,så du må tro jag är avis på dig nu !! Kram