onsdag 7 oktober 2009

Sundsvall trip

Oj va jag är dålig på att uppdatera här. Men måste erkänna att blogg lusten ligger på sparlåga just nu.

Helgen som passerat tillbringade jag, E och vovvarna i Sundsvall. Det blev en trevlig helg med både shopping och utställning. Vi delade som vanligt stuga med Michaela o gänget.. alltid lika trevligt! Det är så roligt att ha många pappisar runt sej tycker jag... jag är alltid lika uppspelt när jag kommer hem och försöker få T att förstå att man märker ingen skillnad om man har 4 st eller 2 st!! Men han köper inte detta... konstigt...

Utställningen i sej är väl inte mycket att berätta om. Diddi fick bra kritik men eftersom hon fått för sej att det är urläskigt att stå på bordet nu och att nån annan ska ta på henne så blir ju resultatet därefter. Jag får nog inse att ingen av mina hundar är någon utställningshund.. vilket jag tycker är lite tråkigt eftersom jag tycker det är roligt att gå på utställning. Men vill inte hundarna så är det ju inte så mycket man kan göra. E frågade i bilen när vi lämnade Sundsvall om vi aldrig mer skulle åka dit och bo där i stuga?! Stackan, hon tycker det är jättekul på dessa utställningstripper vi gör.

Nu lägtar jag till helgen, känner mej helt slut. Och denna helg ska jag göra ingenting =)

Inga kommentarer: