måndag 28 september 2009

Sälen

Sitter på jobbet och känner mej ganska seg.
Helgen tillbringades på Högis i Sälen. Det var dags för årets SM i country. Vi åkte upp redan på torsdag eftermiddag eftersom vi även skulle hjälpa till i år. Men det var inte mer avancerat jobb än att stå i kassan några pass under helgen, sen var det bara att mingla runt.

Hann även med en tur upp på toppen! Jo, jag tog en promenad och tyckte att det inte såg så brant och jobbigt ut att ta sej upp på toppen, så jag började gå... meeeen jag kan upplysa om att det var jobbigt!! Fick upp flåset rejält redan efter första lilla branten men tänkte att om det sitter någon inne på hotellet nu och kollar så ska dom då inte se mej ge upp.. så det var bara att knalla vidare. Skam den som ger sej!! Väl på toppen satt jag mej en stund på en sten och njöt av utsikten och lugnet... ljuvligt!!

Fick höra mycket bra musik under helgen. Det var flera band jag aldrig hört och det är alltid roligt. Blev glatt överraskad av speciellt ett band, herregud vilken röst han hade!! Trodde nästan det var Johnny Cash som stod på scenen.

Men att mingla runt 3 kvällar i rad tar på krafterna...... =)

Inga kommentarer: