fredag 26 mars 2010

Bästa veckodagen

Jorå, jag lever =)

Idag är det fredag!! *me like* Den ska tillbringas mestadels i soffan hoppas jag, för jag är helt slut. Men jag har några "måsten" jag måste göra först när jag kommer hem..

Jag har haft så fruktansvärt ont i min nacke och axlar nu i flera veckor. Först nu känner jag att det har släppt lite. Har väl varit nån inflammation av nåt slag.. men det är så drygt. Vissa nätter har jag bara setat o varit gråtfärdig för det inte gått att sova. Det har varit en brännande känsla i hela ryggpartiet. Det är väl sånt som hör till med åldern kanske...men det är inte kul!!

I morgon ska vi ha lite tjejmys hemma hos oss. Vi har bjudit hem U o E på lite mat och så ska vi även få våra res-sprutor.. det är ju mindre kul.. men, det är väl bara att bita ihop.



Nu ska jag mumsa i mej lite bär med kesella här på jobbet.. det är ju trots allt fredag!!

Inga kommentarer: