tisdag 2 mars 2010

Mani...



.. på varm choklad, grädde och marshmallows!! Det är ju sååååå gott, både jag o barnen älskar det! Vi försöker hinna med en varsin kopp varje kväll.

Som vanligt var det länge sen jag uppdaterade här, men jag tycker inte det händer så mycket nu för tiden. Jobbar hela dagarna, laga mat och skjutsa barn, så ser mina dagar i stort sett ut :/

Såg precis att Brad Paisley ska komma till Norge i sommar!



Men han ska uppträda på midsommarafton, vilken tokig dag!!! Hur populär blir man hemma om man säger att dom får fira midsommar utan mej? Nä, jag får nog släppa den tanken.. men det hade varit skoj att se han. Men jag får väl försöka tajma in en konsert i usa istället.. jag åker ju oftare dit än till Norge *fniss*

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Wohoooooo så mumsigt! Och härligt onyttigt *haha*

Midsommar? Ja det är ju genomtänkt :o)
Kram!

Syster sa...

Det är lät inte specillet nyttigt... Olikt dig! Har du köpt längdskidor än??? :)