fredag 13 juli 2007

Biltvätt

Det är så mycket man ska hinna med när man har semester, men dagarna bara rinner iväg!!

I morse började jag med att tvätta min bil. Det är ju så att jag handtvättar min bil en gång i veckan!! Jopp, jag gillar INTE när den är det minsta lortig. Helst ska bara solen skina hela tiden och så ska alla vägarna vara fint asfalterade. Grusvägar är inte min grej.. speciellt inte när det har regnat!! Jaaaa, jag är fånig.. but I like my car! :)












Vi har köpt en till motorcykel. Det blev en Yamaha Dragstar 1100. Så nu kan vi äntligen ut och åka hela familjen, jätteskoj!


Fin va?







Men jag tycker min är ännu finare :)









R följde med morfar till Elgå idag för att fiska. Vet inte hur länge dom blir borta, men det beror väl kanske lite på vädret.

Jag, T o E tog en kvällstur på motorcyklarna. Vi åkte runt Runn och stannade vid Torsångs Cafe och tog en varsin glass. Det var en helt underbar kväll, varmt och soligt. Det blev en tur på över 7 mil. Roxie fick följa med Nelly till Rättvik så hon inte behövde vara ensam hemma.

Nu har T blandat en hallondrink åt mej *mums*

Inga kommentarer: