fredag 27 juli 2007

Regn

Idag var det ju inget roligt väder alls. Regn, regn, regn!
Vi gick upp tidigt i morse och åkte och handlade innan vi åt frukost.
Sen hann jag inte mer förrän mina "stamgäster" ringde och frågade när fikat var klart :) Så det var ju bara att ställa sej och slänga ihop en kladdkaka då så man hade nåt att bjuda på.

En kompis till mej var med om en mc-olycka igår. Hela familjen hade krockat med 3 motorcyklar. Nu klarade dom sej ganska oskadda som tur var, men ändå!! jag blir alldelens nervös när sånt händer och så får man ju sej en tankeställare om vad som är viktigt i livet o s v. Men det var som hon sa.. man tänker jämt att sånt där händer andra och inte en själv. Hur som helst så är jag glad att det gick bra med dom.


Nu ska jag kolla lite på tv, om det nu finns nåt att kolla på. Eller förresten, jag fick ju en ny H&M katalog idag, ska kanske kolla i den istället.

Inga kommentarer: