söndag 20 september 2009

Nybliven moster

Nu ÄNTLIGEN!! har bebisen kommit ut!! Och jag har blivit moster till en liten tjej <3

Har inte pratat med min syster än, men kan tänka mej att hon är ganska slut. Hon åkte ju in vid 4 i morse och fick vid 21...det är ju ca 17 tim!!!! Usch, tur man glömmer smärtan fort för annars vill man aldrig ha fler barn.

Men jag höll aldrig på så länge, R kom på 2-3 tim och E tog det 30 min från när jag klev ur bilen vid BB. Så jag kan inte ens föreställa mej hur det är att hålla på i 17 timmar....

Men jag får minsann vänta innan jag får se den lilla.. det är besöksförbud på BB!!!!! Grrrrrrr!!!!

2 kommentarer:

Lena sa...

Grattis!!!!
Hoppas att allt gått bra även om det tog jättelång tid, måste ha varit jobbit för henne.
När dom kommer hem så får du gosa med bäbisen. Lyllo dig ;-)
Vi ses på onsdag =)

Annika sa...

Grattis!!
Härligt med en ny liten baby i familjen!
Kram!