onsdag 16 september 2009

Nytt

Kanske ska ta och uppdatera lite här oxå, men tiden bara rullar på så jag har inte orkat. Det har väl egentligen inte hänt så mycket heller... det går i ett med jobb och skjutsa o hämta barn tycker jag. Tycker ju att det är jättebra att dom har aktiviteter för sej, men jag känner att det tar på krafterna. Det är nåt varje dag och så mitt i allt så ska maten fixas o handlas.. nä, man kanske ska bli en sån där rik hollywood fru istället =)

Vilket program!! Fy va upprörd jag blev när jag såg det på tv. Fattar inte att man kan bli så där korkad!! Fru Duck var ju hemsk.. såg sitt förhållande som ett jobb! Va?! Snacka om att göra vad som helst för pengar....

Denna vecka har jag avverkat 2 föräldramöten, skönt att det är avklarat för det är ju inte det roligaste som finns. Men det var roligt att få se R nya skola som han går i.. jag har ju ingen koll alls på den skolan eller hur hans lärare ser ut.

Dansen har ju oxå börjat igen. Ännu ett stress moment under veckorna =) Även fast jag o Lena delar upp det och har utlärninga varannan gång så tycker jag det är stressigt att hinna lära sej en ny dans. Tycker inte jag hittar några roliga danser längre heller, det är kanske därför det är så jobbigt. Jag måste ju helst gilla musiken oxå annars vill jag inte lära ut dansen =)

Ikväll blir det iaf den här. Låten är ju en riktig gammal goding.

1 kommentar:

Annika sa...

Fru DUCK ja!
Ja, hon är inget annat än en hålldam, en lyxprostituerad...Vidrigt...
Hennes tänk skrämmer!!
Kram!