tisdag 18 augusti 2009

Svammel

Sitter på jobbet med världens huvudvärk!! Usch, jag hatar att ha ont ihuvudet. Har inte tid heller!!

I kväll ska jag hem till min mormor o morfar och putsa fönster *skitkul-not*. Men dom är ju för gamla för att göra det själva så man måste ju hjälpa dom.. men det känns inte kul alls med tanke på huvudvärken. Får ta några extra piller och hoppas det går över snart.

Igår började R i skolan, i 7:an. Jag tror vi var lika pirriga i magen när jag skjutsade dit han, men det gick bra. Han var jättenöjd när han kom hem. Det är ju lite läskigt att börja helt själv i en ny skola där man inte känner någon. Sen är ju inte han en sån person som springer fram o pratar med alla heller.. men det hade gått bra. Första dagen är ju jätte viktig..

Nä, nu måste jag ta nåt piller annars döööööör jag =)

Inga kommentarer: