måndag 24 augusti 2009

Uppis

Oj, jag har inte haft tid att uppdatera här på länge. Men jag håller på att målar hemma för fullt så datorn får bara agera radio hemma nu för tiden.

Som sagt så håller jag på att måla om lite olika grejer hemma och samtidigt möblerar jag om. Jag har en otrolig förmåga att börja med alla olika saker samtidigt.. så hemmet ser just nu ut som en rövarkula, men det blir nog bra när det är klart. Hoppas jag....

I lördags var det dags för tjejfest och kräftskiva hemma hos J. Supertrevligt var det. Massor med god mat, kräftor och vin. Dom andra fick för sej framåt midnatt att dom skulle till stan o dansa.. men jag o M vi tog våra cyklar o trampa hemåt. Det var en mycket trevlig (och mörk) cykeltur *haha*

Jag o M hade missuppfattat temat inför festen.. så vi kom dit i "fel" mundering *haha* Har faktiskt inte hunnit kollat korten än, men ska kolla när jag kommer hem... kanske kan man visa här hur fina vi va ;)

Nu måste jag jobba lite innan det är dags att hämta E från skolan. Hon har ju fått ett nytt schema och då går hon länge på måndagar, vilket inte alls var bra för oss. Hon har ju ridning då så nu blev det ännu stressigare för att vi ska hinna *suck*

Gör man annat än stressar nu för tiden?! Och inte kan jag sova på nätterna heller... det gör ju inte saken bättre precis.

1 kommentar:

Anonym sa...

inga missuppfattningar alls tycker jag iaf=O)
Morr