onsdag 5 mars 2008

Det går i ett

Det är ju inte precis min starka sida att uppdatera här. Tänker varje dag att jag måste skärpa mej!!

Det har väl egentligen inte hänt så mycket. Jobbar för fullt, är ju ensam och då kan det vara lite svettigt ibland när det ringer på flera linjer samtidigt. Men det har gått bra, dom flesta "gubbarna" som ringer har varit snälla med mej. Det är ju inte alltid jag förstår vad dom pratar om när dom säger att dom har problem med vevaxeln för den har gått ner sej på ett vevlager o s v. Men nu kommer ju USA fararna hem i morgon eftermiddag så snart är det ordning här igen.

Annars har det väl inte hänt så mycket.. va med E till ridskolan igår och det var voltige. Satt på läktaren och frös i en timme, fy va kallt det var i stallet.. eller var det jag som hade för lite kläder på mej :/
En kompis ringde när jag var i stallet och berättade att dom ska ha barn. IIIHHHHH.. jag fick lov att gå ut från stallet för jag blev alldelens glad, gråtfärdig, skriksugen och allt på en gång :) Åhhh, va glad jag blev.. va roligt!!!! Längtar redan efter att få sniffa bebis!!!!

Just nu önskar jag att jag fick krypa in under skrivbordet och sova i korgen med Nelly o Roxie.. dom ligger så sött här vid mina fötter.

Meeeen jag måste jobba.

Inga kommentarer: