söndag 23 mars 2008

Helgen

Rastlös som jag är nu eftersom jag legat sjuk så länge så åkte jag o E till köpcentrumet igår och kolla lite. Hittade absolut INGENTING!! Fy va trist.. jag hade ju verkligen räknat med att jag iaf skulle få bära hem en påse, men näää. Vad är det för jäkla mode nu för tiden? Det är iaf ingenting som passar mej, det har jag då konstaterat. Känns jättebra att snart få åka till USA och shoppa lite, för där vet jag att det finns grejer jag vill ha :)

Men vi fick iaf se Charlotte Pirelli och hon sjöng så klart låten hon vann melodifestivalen med.


Sen skulle ju E promt ha en autograf av henne så vi fick väl ställa oss i den lååååååånga kön då. Men vad gör man inte för sina barn.. :)

Något jag alltid har varit noga med är ju min bil. Jag HATAR när den är lortig så därför har jag handtvättat den ungefär var 14:e dag. På vintern har min kära sambo fått åka till en kompis som har en tvätthall och tvätta min bil. För ca 1 månad sen körde vi in bilen i en biltvätt för första gången, en utan borstar förstås så inte bilen blir repig :) Men eftersom det funkade så bra så känner jag ju att jag blir lite lat framöver.. kommer inte att handtvätta lika ofta utan det är ju enklare att bara köra in den i tvätten och få köra ut en ren bil.

Hur som helst så tänkte jag att jag skulle åka in med min bil idag. En fasa jag har är ju att tvätten ska "krångla" eftersom bilen ju är ganska stor. Just det hände ju mej idag!!! När jag för första gången körde in min bil helt själv utan att T va med.. då fastnar tvätten!!!! VARFÖR händer detta mej????? ALLA lampor blinkade och jag kände att det här är nog inte rätt.. så jag fick väl lov att gå in till kassan och säga att tvätten krånglar. Sen höll vi på att krångla säkert i 30 min jag och tjejen i kassan. Jag fick flytta min bil flera gånger och hon försökte nollställa tvätten så vi kunde genomföra det.. GISSA OM DET BLEV KÖ UTANFÖR!!!!
Men nu är min bil nytvättad o fin men jag tror nog jag fortsätter att handtvätta min bil!!!

Har fått den här låten på hjärnan.. men bra är den :)

Inga kommentarer: