fredag 28 mars 2008

Fredag

Så var det fredag igen då, härligt!! Älskar fredagar.

Igår var jag och hälsade på en kompis som jag känt sen R föddes. Vi gick i samma föräldragrupp, mammagrupp o s v. Dom senaste åren har vi inte alls haft någon kontakt, varför vet jag inte. Det har bara "runnit ut i sanden"
Men igår var jag dit och det var så roligt. Det kändes inte alls som om vi inte pratat med varandra på ett år.. jag älskar sånt. Vi pratade lite om varför vi inte umgåtts på länge men vi hade ju inte någon "ursäkt" nån av oss.. men ingen av oss klandrade den andra för att inte hört av sej... det är så skönt med såna vänner tycker jag! Vi lovade varandra att det inte ska gå år mellan våra träffar mer :)

Planeringen inför USA resan börjar väl vara i sin ordning tycker jag. Bokade biljett till Grand Ole Opry igår, till mammas stora förtjusning. När vi är där så uppträder bl a Marty Stuart. Nu återstår bara att hitta något hotell i Nashville.. det verkar inte vara det lättaste för den helgen verkar det vara väldigt fullbokat.. men det ordnar sej nog, hoppas jag.

Inga kommentarer: