tisdag 18 mars 2008

still sick

Är fortfarande sjuk!! Det här var nog det jobbigaste jag varit med om på länge.. ska man aldrig piggna i??
Min syster är med E till ridskolan idag. Allting blir ju så helkonstigt när man är sjuk och E ville ju verkligen åka o rida, så det va tur att moster kunde ställa upp och följa med.

Imorse fick jag nåt ryck så jag rev ur alla sängkläder och slängde allt i tvätten. Tänkte att om jag gör rent o torkar överallt så kanske dom där sjuka bacillerna försvinner :) så nu hoppas jag att jag bir frisk snart.

Pratade med en kompis idag och fick reda på att en annan kompis förlorat sin man förra veckan. Han blev 43 år!!VA? Herregud,43 år, det är ju ingenting!! Han hade ramlat i hop hemma i köket mitt framför ögonen på sin dotter.
Tänk, vilken vändning livet kan få!! Man ska ta vara på det man har.. men gör man alltid det? Jag vet då med mej själv att jag kan vara urusel på att visa för min sambo hur mycket han betyder i mitt liv...det är så lätt att ta allt för givet.

Vi åker ju till USA om 2 och en halv vecka. Känner att jag inte alls har någon koll på det just nu. Måste ju planera lite om vad vi ska göra och vart vi ska åka.. jaja, får ta tag i det nästa vecka. Måste ju hyra en bil oxå, det har jag inte heller gjort än.

Inga kommentarer: