lördag 1 mars 2008

Lö´da

Nåt jag inte gillar med E ridning är att vi föräldrar blir påtvingade att baka och stå i kiosken. Vet inte varför jag är så anti mot sånt här, men jag gillar det inte!
Men idag var det i alla fall min tur. Så det var bara att låta väckarklockan stå kvar på 6.00 och kliva upp så tidigt även idag.


NEEEEJ säger Roxie! Det är lördag idag och jag orkar inte gå upp!!

Var i stallet 7.30 till 10.30. Det var en hel del folk så vi hade att göra hela tiden och då går det ju bra, för då går tiden fort.

Sen åkte vi till Bjursås och åkte lite slalom. Det var ju ett tag sen sist och det kan jag säga känns i benen. Men roligt är det i alla fall.



Usch, jag som är så höjdrädd gillar ju inte att åka såna här liftar. Men E gillar inte att åka ankarlift, så jag fick lov att bita ihop.

Nu är jag helt slut, så det blir inte mycket mer gjort idag. Soffan hägrar nu....

1 kommentar:

Annika sa...

Gulp...håller helt med vad gäller liftarna...
Va? Åkte ni inte o Romme istället??
Haha.
Kram!