fredag 7 mars 2008

Typiskt

Ska alldelens strax få skjuts till bussen. Idag åker jag till Helsingfors på hoj kryssning. Ska blir skoj... men, jag har blivit sjuk!! Har fått en jäkla rethosta och ont i halsen.. typiskt!!
T höll på att få spel på mej i natt.. jag hostade och hade massor med underliga ljud för mej, så hur roligt känns det att åka och dela hytt med människor man knappt känner och veta att man låter hemsk på natten :/

Men solen skiner och det verkar inte blåsa nåt heller... så min hosta ska inte få stoppa mej från att få en rolig helg :)

2 kommentarer:

Annika sa...

Nej, vad jobbigt...Usch vad trist. Och kryssningar som är så roliga. Förstår ju om just denna kryssning inte var direkt kul :-/.
Krya på dig!
Kram!!

Anonym sa...

Krya på dig! Hoppas iallafall att kryssningen blir rolig..

Förhoppningsvis så är det inte allt för länge innan vi ses igen, du får hälsa Emma ifrån mig och hundarna! Kram Michaela