lördag 2 maj 2009

Härligt

Vaknade tidigt i morse oxå. Vet inte vad det är för fel på mej, men sova på morgonen det kan jag inte! Vaknade runt 6 och låg o läste lite. T kom hem 6.15 han har jobbat natt. När han gick o la sej då gick jag upp :)

Tog med mej hundarna ut på en lång härlig morgon promenad. Man blir på så bra humör när man går ute i skogen o fåglarna kvittrar.

Tog några bilder med mobilen under promenaden.







Nu har jag en dajmpaj i ugnen. Så min dag ska tillbringas i solen med en bok och fika :)

3 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Vilka härliga bilder. Och vad bra dom blev med en mobil ?

När du var ute sov jag som bäst i min säng...


Kram

Michaela Larsson sa...

Hej Pernilla!
Jätte fina bilder du tagit (med mobilen dessutom)

Jag har försökt att boka om till en annan stuga pga det med dusch och toalett men inte lyckats komma över någon stuga till rimligt pris :/ Vi får helt enkelt leva med det.
Hoppas att det inte gör någonting?

Sköt om dig så ses vi snart!
Kram Michaela och hundarna

Annika sa...

Hjälp vad FIIINT det ser ut!
Vilken fin och skir grönska!
Vilken otroligt BRA mobilkamera du har.
Vad har du för mobil? Undrar jag nyfiket...
Kram!