onsdag 13 maj 2009

Ready for my roadtrip

Tänka,tänka, tänka... har jag allting med mej nu? Jag tror det. Nu har jag gått fram o tillbaka här hemma som en yr höna hela kvällen.. men nu tror jag att jag har koll på allt.

Åker ju mot Piteå i morgon bitti. Har bokat en stuga ca 10 mil ovanför Umeå som vi stannar vid i morgon, sen åker vi resten på fredag. Har nog inte ännu förstått vad jag gett mej in på.. 80 mil är ganska långt!! Men hela tiden så tänker jag på mina bilresor i usa och då är ju 80 mil ingenting... så varför ska det vara jobbigare i Sverige?! Sen är det ju alltid roligare att åka bortåt, det blir nog värre hem :/

Hur som helst så ska det bli jättekul att träffa Michaela och hundgänget igen. Det blir ju inte så ofta eftersom hon bor så långt bort.

Förhoppningsvis hinner vi även med att träffa Marita när vi passerar Umeå.

Sen måste vi så klart hålla tummarna för att Diddi sköter sej där uppe i Norrland :)

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Kör försiktigt imorgon !! Vi hörs av under dagen // Kram

Annika sa...

Hoppas att redan gick bra!
Detär ju en bit till Pite!
Men du som bilat så mkt här i US är ju proffs!!
Kram!