tisdag 30 juni 2009

Härligt!!

Helt otroligt vilket bra väder vi haft nu den senaste veckan. Jag riktigt njuter!! Det enda jag tycker är jobbigt är på nätterna, jag gillar inte när det är för varmt när man ska sova.. men jag gillar heller inte när det är för kallt i sovrummet. Tänk att man aldrig kan vara nöjd *haha*

Efter jobbet idag så tog vi oss en tur med Thunderbirden. Det är så skönt att glida runt i en cab när det är varmt ute.








Vi åkte till Säterdalen och där var det massor med fina bilar. Vi fick parkera våran bil för allmän beskådning och sen gick vi runt där och kollade lite och åt lite glass.







Det har blivit en hel del bad under dessa varma dagar. Även hundarna har fått simmat lite i poolen :)





Vi måste även säga GRATTIS till Roxies pappa Scooby. I helgen blev han Svensk Utställningschampion!!!



Stort Grattis Michaela!! Det är så roligt och vi är så stolta o glada för er skull!
Vi får väl se om Roxie går i pappas fotspår..... *haha*

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

När kommer du och hämtar mig för ett åk i caben ?? Vill känna håret fladdra i vinden :-) Kram

Anonym sa...

Åh vilka mysiga bilder..å råttorna överbord i havet..ujuj
JAg kömmä snart å simmä lite jag å...töm ur lite vatten innan bara:)
KRAM Morr