söndag 7 juni 2009

Helgen

Så va då ännu en helg förbi. Fattar inte var tiden tar vägen.... "poff" så är det söndag kväll tycker jag. Den här helgen har jag känt mej väldigt seg och har haft ont i huvudet nästan hela tiden. I går hade jag ju kanske lite anledning att ha huvudvärk, men att den skulle sitta i även idag va inte skoj.

I fredags hade vi en liten träff i bystugan. Inget märkvädigt, vi bara träffades o satt o prata lite med varandra. Även fast man bor i samma by så är det ju knappt så man ser varandra, så det är trevligt med en liten träff ibland o kolla läget med alla :)



Kvällens tema blev att alla gjorde ett sånt där L tecken. Vi kom ju på att alla ungdomar gör ju så på sina bilder.... så vi äldre måste ju oxå hänga på!



Till och med dom stora "tuffa" grabbarna hängde på *haha*



Fast, vissa hade mer problem än andra och få till det *haha*

























E har varit med morfar i Elgå över helgen. Dom har bott i husvagnen och varit ut med båten och fiskat. Men inte en enda fisk fick dom. Men hon kom hem med nåt som jag bara älskar


Så nu är kvällen räddad! Det blir popcorn o champangebrus i soffan :)

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Ha Ha , förstår varför du har huvudvärk..... Liten träff med byn , åja det såg ut som ett riktigt party kalas !! Ni verkar haft skitkul !! Önskar jag fått vara med !! // Kram