onsdag 10 juni 2009

I´ve got mail

Det kom ett mail från min kompis A där det stod ungefär så här:
- Satt o slösurfade lite och hittade en spelning med Kid Rock som verkar skoj, den är i Detroit i juli.. ska vi dra?

Jag svarade lite svävande att jo, visst det skulle ju vara skitkul!!
Dagen efter ringde hon och sa att det var faktiskt lite allvar i hennes mail, hon ville åka!

Och jag är ju inte den mest svårövertalade personen heller..klart jag ville med!!

Så nu är det bokat o klart. Den 14 juli drar vi till Philadelphia och bilar till Detroit där vi ska på konsert med Kid Rock och Lynyrd Skynyrd



Säger bara: SWEET HOME ALABAMA!!!!

Har även bokat biljetter till Trace Adkins



och till Toby Keith



Håller på att kollar runt lite vad vi ska göra mer. Vi ska i alla fall åka förbi Niagara Falls



Sen hoppas jag ju oxå på lite sol o värme "over there" för här verkar det bli dåligt på den fronten. Regn o kyla varje dag!!

2 kommentarer:

Annika sa...

Ja, du är verkligen här ofta!! KUL, tycker jag.
Kul road trip också Philly-Detroit.
Philly är ju nära DC, men jag är ju inte här när ni kommer.
Synd!
men ni kommer att få kul!
varmt lär ni få, inga problem! Just nu åskar det mkt, och regnar men hett och fuktigt är det ändå.
Kram!!

Syster sa...

Jag är inte ALLS avundsjuk! :( Jag vill oxå åka till Usa........