söndag 14 juni 2009

Sommarlov

Nu är det efterlängtade sommarlovet äntligen här!! I torsdags var det avslutning för barnen. I år slutade ju R i 6:an och det betyder att han inte längre ska gå i denna skola, så det var lite sorgligt att säga hej då till allihopa. Dom ska ju splittras hela klassen och gå i olika skolor, lite tråkigt att det blev så.. men R är nöjd med sitt val av skola iaf och det är ju huvudsaken.



Tänk va härligt med sommarlov!! Om man bara visste hur bra man hade det som barn...

Igår va jag iväg på dans en sväng. Det var väldigt längesedan så det var faktiskt riktigt roligt att komma iväg lite. Det var workshop med Peter Metelnick o Alison Biggs.



Det var ju meningen att jag skulle varit på utställning i helgen med Diddi. Men vi fick lov att hoppa över för hon varit jättedålig. Hon har kräkts och varit helt slut, så springa runt o vara fin på utställning var ingenting hon var laddad för den här helgen. Men det har regnat hela helgen oxå, så det hade nog i alla fall inte varit nå skoj... ska det fortsätta så här så måste jag nog inhandla ett utställningstält :) Men en som däremot har varit på utställning i helgen är Michaela och för hennes hundar har det gått jättebra.. Stort GRATTIS till er!!!!

Sen hoppas jag att solen kommer fram snart.. orkar inte med detta regn mer!! Det har regnat konstant hela helgen, det har inte ens varit ett uppehåll i 1 min!!!!!!!

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Hej, tyvärr kan jag inte skicka ner någon sol till er här är vädret lika skit som hos er !!! Du ser betydligt mer fräsch ut än jag , kan det varit lite lugnare helg nere i dalarna än uppe i norr ?? Kram

Annika sa...

Sommarlov är nog ett av de allra vackraste ord som finns.
Underbart.
MÅ nu solen och värmen komma också!!
Kram!!