onsdag 7 november 2007

Dags att byta däck!

All min lediga tid går till att ladda min dator med musik :)
Herregud, vilket jobb det är!! När jag började dansa linedance så brännde jag alltid skivor med all musik, det är först det senaste året jag inte gjort det. Så jag har ganska många skivor med musik som ska in. Det ska skrivas artist, låt, dans och helst även BPM... så det tar tid :) Men jag är glad att jag har kvar dom skivorna!!

Problemet är nu bara den senaste musiken, som egentligen är den viktigaste eftersom det är det vi dansar till just nu. Men jag ska nog lösa det på något vis.. skam den som ger sej :)

I morse när jag åkte till jobbet snöade det.. så jag kan säga att det var inte så kul att åka med sommardäck :) Så nu jäklar får min sambo byta idag!! (nä, jag gör inte det.. nåt ska han väl göra oxå *hah

Åhh.. vad jag gillar den här låten

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Meeeeen! Jag sa ju att det finns en massa gammal musik här! Inlagd med dans, bpm osv...... Du FÅR ta den!

kramis kramis!

m i l l a h . s e sa...

Glömde ju skriva att låten är sååååå jäklarns bra!!!!

kramis igen :)