måndag 26 november 2007

Helgen..

..har varit lugn. Det var verkligen behövligt känner jag. Det var längesen man gjorde "ingenting".

Grrrr!!! Fy va arg jag blir på det här ibland!! Hade skrivit massor och så bara försvann det.. det enda som blev kvar var dom 2 första meningarna!! Det gör mej vansinnig när det blir så!! Grrrr!!

I dag har det snöat flera decimeter *suck*. Visst, det blir ljust och fint med massor med snö.. men hur jag än vrider och vänder på tankarna ang snö så kommer jag fram till att jag inte är någon vintermänniska. Snön kan komma vid lucia och sen försvinna direkt efter nyår!! Det skulle jag gilla :)
Roxie däremot, hon älskar snön! Hon fryser och skakar som bara den men blir alldelens överlycklig när hon får springa omkring. Idag försvann hon nästan. Hon hoppade ut på gräsmattan och där var det lika mycket snö som hon är hög *haha*.

GISSA om jag läntar till nästa vecka... slippa skotta snö, skrapa rutor, vinterjackan, frysa om fötterna....åååå FLORIDA here we come!!!! Synd att det bara är en vecka :/ men jag ska verkligen ta vara på tiden! Har MASSOR som jag ska hinna med att göra.. sova får vi göra när vi kommer hem igen :)

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Men stopp här nu!!!? Nu hänger jag inte alls med!!!! SKA DU TILL FLORIDA???????? Näääääääääääääää va fuskigt!!! Undrar vilket århundrade vi kommer iväg...... KRAMIS!

Annika sa...

Kul med Florida resan. Därnere slipper du nog snö, ja...
FÖ vet jag hur j-a irriterande det kan vara när man förlorar det man skrivit...Det går på nolltid, usch. man vill nästan slänga ut datorn när det händer....