lördag 17 november 2007

X-ning

Sitter här packad och klar. Väntar på att OPA o gänget ska komma och hämta mej.
Vi ska åka på linedance x-ning i helgen till Helsingfors. Det ska faktiskt blir jätteskoj att komma iväg. Den här båten är ju betydligt mycket finare mot den som vi åker på våren. Jag ska även "jobba" lite under resans gång.. vi är några stycken som ska turas om att vara dörrvakt. Men det ser jag inte som något betungade precis..man ska ju bara kolla så dom har sina armband på sej.
Så jag hinner nog med en hel del dans och även en och annan strawberry daiquiri (öh, stavning??) slinker nog ner :)

Jag ska ta med mej kameran, men jag är expert på att ha den så fint i väska och "glömma" ta bilder... men jag ska skärpa mej :)

Ha en bra helg, för det ska jag :)

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Äsch... jag är inge avis, det gungar säkert å är bara trångt... *haha*
KRAMAR!!!!

Annika sa...

KUL!!!! Älskar H-fors kryssningar!! ALLTID kul!
Vilken båt åkte du med?
Hoppas ni slapp stormar av ALLA slag, you know what I mean :-)