torsdag 15 november 2007

Tårta

Såja, nu är 90 års kalaset över. Jättekul att dom är så pass pigga att dom orkade komma hit och äta lite. Dom gör ju inte mycket om dagarna nu för tiden. Sitter mest i sin lägenhet och kollar på varandra :) Usch, va jobbigt att bli gammal.. men man ska väl vara glad så länge man är frisk och klarar sej själv.. men ändå :/


Jättegod tårta var det :)

När jag går in under fliken "mina bilder" i min dator så är det nästan tomt.. finns endast några enstaka kort där nu. Det känns så trist att jag har förlorat så många bilder och kommer aldrig att förlåta mej själv för att inte ha tagit kopior på dom.


Vintern har kommit hit nu.. med både snö och kyla. Hittade ett kort i min kamera från förra helgen.



Ja, det var väl dom bilder jag hade att bjuda på :) Fler finns inte.... ännu. Men tids nog så har jag nog fyllt på förrådet igen :)

Inga kommentarer: