måndag 19 november 2007

Båthelg

Nu är jag hemma igen!
Oj va roligt jag har haft. Det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjort i helgen.

Det var första gången det var en 2 dagars linedance kryssning och det måste jag säga var hur bra som helst. Man hann både dansa och vara social utan att känna den där stressen som man annars kan göra på en 24- timmars x-ning.



James och Bosse var DJ


Massor med linedance hann vi med



Själv dansade jag inte så hemskt mycket. Jag känner inte lika behov av att dansa lika mycket som förr. Förut stod man på dansgolvet först och gick av sist :) Nu känner jag mej nöjd av att bara kolla lite på alla andra och dansa en dans lite då och då.



Nä, min mening med denna resa var lite mer åt det sociala hållet. Så jag hängde på mina vänner till baren istället :)


** ME LIKE **






På hemresan då samlades alla dansare på gågatan i båten och dansade 2 danser. Jag gick upp en våning och kollade ner på dom och det var jättefränt att se. Det var nog den längsta line jag sett :)

Just nu är jag så trött så ögonen går i kors. Det blir ju knappt någon sömn alls när man åker på en sån där kryssning :)

1 kommentar:

Annika sa...

Jättekul!! Jag gillar verkligen den båten! Har haft mkt kul ombord på den :-)
Verkar ha varit en jätterolig resa för er, och utan sjögång...bra, bra!!