fredag 30 november 2007

Det går inte...

Seeeeegt... Håller på att julstäda lite här hemma med jag måste säga att det går i slowmotion. Dammar lite, sen kommer jag på att jag måste nog lägga i en tvättmaskin och på vägen ner till tvättstugan så kommer jag på att jag måste byta handdukar på toaletten. På väg till toaletten så ser jag nåt i köket....




.. min kära dotter sitter på bordet! och gör neg..ops förlåt.. chokladbollar :) Så då blev jag hindrad från alla mina sysslor och fick lov att smaka på bollarna. Men ett fönster är i alla fall klart, så nu är det bara 7 kvar!! HALLÅÅÅ.. VAR ÄR MIN JULSTÄDNINGSINSPIRATION?????



Jag skjuter nog upp resten till i morgon (jippie!!) för jag ska strax göra mej i ordning för att åka på dansavslutning. Det tycker jag känns mycket roligare just nu!

Inga kommentarer: