fredag 2 november 2007

Fredag, Fredag, Fredag!!!!

Jaha, så var det fredag igen då! Inte mej emot, jag älskar fredagar :)

Jag hinner inte uppdatera bloggen riktigt som jag vill nu när jag inte har någon dator. Jag är in och tjatar på R och frågar om det inte är mammas tur snart att sitta vid datorn.. men det gillar han inte *fniss* Så jag får pyssla med lite annat på kvällarna nu. Vilket iof är bra för jag har börjat scrappa lite igen. Håller ju fortfarande på med barnens USA-album från förra året :/ Det tar ju lixom sån tiiiid.
Men nu är jag på gång igen :)

I går efter jobbet var jag och R till Romme och tränade agility med Roxie. Hon blev helt överlycklig när vi kom dit, sprang runt,runt som en tok. Usch, då fick jag dåligt samvete över att vi inte varit där och tränat på några veckor.
Hon fixade banan vi byggde utan problem.. problemet är min kondis :/ Jag hinner ju knappt med henne när hon springer. Tur jag hade R med mej :)
Men en övning som jag tycker är jättesvår och inte vet riktigt hur jag ska få in är slalomen.. Men, övning ger färdighet.. så det är väl bara att öva då.

Ikväll ska jag kanske åka till Avesta på linedance.. men jag har inte bestämt mej än, om jag orkar eller inte :)

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Skojsigt med agilityn!!!!
Skulle varit iväg med Lovis, hon äääälskar ju det!!! Men det blir lixom inge vidare när man tränar hemma.......

Kramis!

Annika sa...

No, no no---man klarar sig inte utan datorn! Hoppas du kan få en egen snarast. Här hos mig blir det ofta så att jag och dottern delar på min laptop...LIITE jobbigt...
Romme...där har jag åkt skidor---
Kram!!