onsdag 12 december 2007

Glömde juh..

Men, jag glömde ju i förra inlägget att berätta vad jag gjort!! Jag har skaffat mej en tatuering :)

Har ju i många år funderat på att skaffa en tatuering, men det har lixom aldrig blivit av. Men nu tänkte jag att när jag är i USA så ska jag kolla runt lite.
Jag kollade upp en del tattoo ställen på nätet innan jag åkte och när vi kom dit så var jag in i några av dem. Några ställen försvann direkt då jag fick se dom som utför tatueringarna.. man blev ju rädd bara man såg dom *gapskratt*

Men så hittade jag ett ställe på International Drive som hette Inkredible Ink Där skulle jag göra min tatuering OM jag nu skulle våga...

Funderade ett tag på ett motiv, men efter ett tag hittade jag ett som jag ville ha. Den var lite liten så jag frågade om dom kunde göra den lite större och det var inga problem alls. Han gick och fixade en större bild och kom och visade mej. Perfekt sa jag och då sa han: Bra, häng med mej in då..
VA?! Shit!! Skulle jag göra det på en gång??!! Jag hann ju inte ens bli nervös :)
Jag följde efter "Chris" som i en dimma...

Allt var klart på 20 min. Men shit va ont det gjorde! När jag satt där sa jag till T att jag ska aldrig mer göra en tatuering. Nu, några dagar senare så har jag redan planerat en till :)



På bilden ser tatueringe lite "konstig" ut... men jag håller på att byta skinn. Den är ju inte färdigläkt än.

3 kommentarer:

Elmida sa...

Ååå!!! SNYGGT!!!
Kramis!

Annika sa...

Nej men vad coolt!!! Häftigt!!

Anonym sa...

Tja det är väl det här man kallar för 3+++++ års kris...jag gjorde ju min när jag var 21 å okysst å så jag ;-P