torsdag 27 december 2007

Tiden..

Oj vad tiden går fort. Tycker dagarna bara rinner iväg..

Julen har i alla fall varit jättebra med massor av mat, godis, julklappar och tomte :)

Idag var jag och min syster ut och gick en sväng. Det var verkligen behövligt efter all julmat man moffat i sej. Men nu längtar jag efter "vanlig" mat.. det blir lite tjatigt att äta julmat i flera dagar.

På kvällen åkte jag till Kupolen och kikade lite, men hittade ingenting :( Det var ganska lagomt med folk men det märks att det varit massor där under dagen, det var verkligen utplockat i affärerna. Sprang in på Rusta och köpte en magtränare *haha* nu jäklar ska det tränas!!!

Nu ska jag krypa upp i soffhörnet och gosa lite med prinsessan Roxie *myspys*

1 kommentar:

Annika sa...

Jamen visst! Håller med: nu ska här tränas. fast, efter Nyår, förstås...Hehe, ingen ide att börja nu. Nä, än väntar ngra dagar i soffhörnet med en bra film, en filt o en chokladask.
Me likee!!