fredag 21 december 2007

I da´ e´de´ ingen vanli´ da... tralla la..

... för det är min födelseda´... hurra hurra hurra!! HAHA!! Meeen jag har ju slutat fylla år vid 25 så jag har egentligen ingenting att fira idag :)

I går när jag kom hem från jobbet så tänkte jag att jag skulle städa hemma.. men det blir inte alltid som man planerat. Min mamma och lilla Elin kom förbi en sväng och fikade lite.. ni som känner mej vet ju att jag ändrar alla min andra planer för en fika :)



Sen när dom åkte så tog jag tag i städningen i alla fall. När T kom hem så tog han in granen, så nu är den på plats.



Det var ju tänkt att barnen skulle hjälpa till med granen, men dom var hos kompisar båda två och så ringde dom på kvällen och talade om att dom skulle sova borta. Så vi fick minsann pyssla med granen själva.

Efter en stund knackade det på dörren. Det var 3 julhäxor som stod utanför och sa "bus eller julgodis". HAHA!! Det var då första gången jag råkat ut för detta, tur jag hade godis hemma då :)



När allt var klart bestämde vi oss för att göra det jag bävat mest för inför julen.. handla julmat!! Så vid 21 kom vi till Ica Maxi men vi var inte ensamma :) Men det var ändå inte den där jobbiga hysterin bland kundvagnarna tycker jag.

Så nu när det är fixat kan jag bara slappna av och njuta av dagen... eller det så klart, jag måste ju stressa hem efter jobbet och baka så jag kan bjuda på fika idag.. men just nu känns det inte alls betungande, för mitt kylskåp är fyllt med julmat!! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga häxor! Haha

Annika sa...

GRATTIS, GRATTIS!!!!!!
Hoppas du hade det jättekul! Ett år äldre, ett år visare...

Annika sa...

Tillägg:
Nu har väl det hela gått över styr ändå...
Halloween på Julen??? Nä, det får nog ungarna ta och lägga av med. SÅ FEL det kan BLI.