måndag 17 december 2007

Helgen

Man hinner knappt blinka innan helgen är slut :( *suck*

I fredags blev jag och E ensamma hemma. Vi gick över till en granne i byn och satt där och snacka lite skit och drack några öl. Jättetrevligt var det! Men det var absolut kolsvart ute när vi gick hem vid midnatt :) Vi hittade inte någon fungerande ficklampa heller när vi gick hemifrån så det enda vi hade var en liten boklampa som var helt vädelös.. så vi gick efter månskenet istället.. det gick bra det oxå..hem kom vi ialla fall :)

Resten av helgen har jag haft en hemsk migrän *grrr* hatar att få så där ont i huvudet. Hade superont på en prick in i tinningen och så går det ut i ena ögat så tårarna rinner hela tiden ur ögat.. äh, går inte att förklara.. men superont gör det iaf och det är så jobbigt när det rinner i ögat hela tiden.

Så jag har mest gått hemma och muttrat och varit irriterad över allting som måste fixas innan julen.. hur man än vänder och vrider på allt så är julen en jäkla stresshelg!! Nä.. jag tillhör nog dom som mycket hellre ligger på en strand i värmen den helgen.. ska nog försöka övertala barnen om att det är bättre än julklappar :/

2 kommentarer:

Annika sa...

Hoppas du hade reflexer på dig iallafall där i kolmörkret. Fast månen lyser ju upp förstås. Låter som en mysig kväll.
Migränen...usch, usch...Jag har aldrig haft migrän men jag förstår att det är överjävligt. Hoppas du känner dig mkt bättre nu!
Kram!

Anonym sa...

Äh sluta muttra. Jul blir oavsett om du har kliniskt snyggt hemma (som alltid hos dig) eller om klädhögen gömmer granen(som hos mig)
KRAM