lördag 29 december 2007

Ny tapet

Men fy, va dålig jag är att uppdatera här. Men tiden bara försvinner. Tycker det blir kväll alldelens för tidigt... jäklar mörker!!

Idag har jag, mamma och min syster varit till Blge och kollat lite på stan... eller stan o stan, vet inte vad man ska kalla det där längre. Känns väldigt mysko när man går där nu för tiden. Ödsligt lixom... Men man är inte så ofta på stan där eftersom man åker till Kupolen jämt.

Sen har vi tapetserat om i köket. Eller ja, T har tapetserat och jag har rivit ner den gamla :)

Så här trist var våran gamla tapet. Jag har börjat rivit i den så det ser ju värre ut än vad det egentligen var :)

Och så här blev det att se ut med den nya fina tapeten........



Jag är i alla fall jättenöjd. I morgon ska vi fixa om i hallen oxå. Bilder kommer på det senare...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad ni grejar! Supersnyggt!!!
Måste nog ta en närmare titt på den där tapeten, en fika kanske *fniss*

Kram kram!

Annika sa...

Wow!!
Vad SNYGGT det blev! Jätte, jättefin tapet!

Gott Nytt År och KRAM!!!