måndag 3 december 2007

Sista anrop för fligt SK945 till Chicago....

Nu så, tror jag att jag är packad och klar!
Behöver ju egentligen inte ha så mycket kläder med för jag kommer säkert att köpa nåt (läs:Massor) nytt där :D Har en hel lista med önskemål på vad vi ska handla... men det var ju det där med pengar :/

Kameran har jag packat med men datorn får stanna hemma. Så bilderna kommer sen :)

Nu måste jag fixa det sista för att sen lägga mej i sängen och kolla på Prison Break. Det får man ju inte missa!!

Fick precis ett telefonsamtal från en i byn. Nästa helg ska vi ha glöggkväll. Ååå så trevligt.. nu blir det ju till och med roligt att komma hem *haha* o jag som inte ens dricker glögg... Men det finns ju annat jag kan dricka :)

Orlando nästa.........



Här ska vi gå på PRI mässan. Den här mässan är såååå stor.. kommer att ta många timmar att ta sej igenom.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jaa jag och Bill har en varsin... Vi har fått av hans mamma! :) Hoppas ni får trevligt nu då och att ni kommer hem med riktigt långa armar... Kul med kataloger! :)

Elmida sa...

Ååååå så skojsigt!!!!!!
Shoppa loss rejält nu ;)
Kramelikramkram!!!

Annika sa...

Ha så jätteroligt i Orlando!!
shoppa loss!
kram!