tisdag 19 februari 2008

.....

Pust.. jag har egentligen inte tid att sitta här framför datorn. Måste gå igenom danserna och även lära mej en ny, har ju kursen själv i morgon så det är ju bra om jag är liiite förberedd :)

På eftermiddagen var vi till stallet. Idag fick hon rida Coco, som är jättesnäll. Men när dom skulle galoppera då ville hon byta till "hennes favvo" Zenda. Hon galopperade i 2 varv och det gick jättebra. Det riktigt syns på E att hon älskar att rida :)

Håller ju lite smått på att planera lite vad vi ska göra när vi åker hela familjen till Californien. Är fruktansvärt höjdrädd, MEN den här ska jag ut på :)



Jag har åkt helikopter där typ 3 gånger och efter varje gång har jag sagt: ALDRIG MER!! Inte för att det var otäckt eller hemskt utan för att jag blev så himla illamående :/ Men jag tror nog jag får bita ihop en gång till, för barnens skull :)
Ska prova ta en åksjuketablett innan! Som tur är så får dom ju inte åka ner efter Colorado River längre. Första gången jag åkte där så åkte vi "rally" alldelens ovanför vattenytan.. och det vill jag inte göra om.

Jaja.. back to reality.. måste träna danser nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, vad bra att du sitter och planerar våran resa som jag och Bill ska vara med på!! ;)

Annika sa...

DU är modig, du! Jag började skaka i knäna bara jag såg det där på bild i en tidning. FY!!! Men säkert är det ju, och roligt skulle det vara att prova att gå ut där och titta ner. MEN FAAAAN vad nervig jag skulle vara...
Visst åker ni hela familjen denna ggn? Din mamma också?