måndag 4 februari 2008

Helgen

Vips.. så är helgen slut.
I fredags gjorde vi inte mycket mer än att kolla på tv och slappade i soffan på kvällen. Lördagen var en hel del stress. Men framåt kvällen kunde man slappna av och då kom det lite folk förbi här för sen skulle vi gå till bystugan på byfest. Ja, byfester är ju inte att leka med :) T var ordentlig och gick hem i tid (21.00) och jag kom väl några timmar senare.. typ halv 5.Men roligt hade jag! Mötte T i dörren när jag kom hem för han skulle åka till USA... UTAN MEJ!!!!!!???????!!!! :D
Han ska hälsa på sin lillebror i Los Angeles i en vecka... så ok då.. han fick väl det då :)

Efter jobbet i dag var jag och Roxie ut i skogen och gick lite. Vi har ju fått en hel del snö hör så när Roxie går ut i djupsnön så försvinner hon.. så hon fick hoppa sej fram hela turen vi gick och ibland så gick hon in bakom mej för att underlätta lite och hoppa i mina fotspår.. gissa om hon var slut när vi kom hem :)

Nu måste jag leta på en dans till kursen på onsdag. Sen ska jag gå och lägga mej tidigt.. är helt slut... är nog för gammal att partaja så där länge som jag gjorde i helgen, för jag är fortfarande hur seg som helst :/

1 kommentar:

Annika sa...

WOW! I am IMPRESSED!!!! 4:30!!!! jag hade varit död i dagar efteråt, haha! Snark!
Men vad KUL att ni hade så roligt!!!
OCH vad underbart med snön, kan jag tycka!!
KRAMAR!!