fredag 1 februari 2008

Grrr..

Har varit hos tandläkaren med R nu på morgonen. En sak jag är så irriterad över är deras system!
I december hade vi en tid hos tandläkaren och det tog då inte mer än 5 min när vi var där. Hon kollade lite i munnen och sa att vi skulle få en ny tid och komma tillbaka.
Den nya tiden hade vi idag och det tog inte heller mer än 5 min!!!!!!!!!!!! VARFÖR ska man hålla på och krångla och ta ledigt från jobbet o skolan för nåt som tar 5 min??!! Vi bor ju ca 1 mil från stan oxå så det blir ju ett himla åkande fram och tillbaka eftersom jag måste skjutsa tillbaka han till skolan igen.
Det han fick göra idag var att ta ett kort. Hade hon inte kunnat göra det förra gången?? Gud va irriterad jag kände mej när jag var där.

Inte nog med det, vi fick en ny tid igen!! Men då ska han dra ut en tand :)

Kände bara att jag måste avreagera mej lite...

Inga kommentarer: