lördag 23 februari 2008

Soooool

Tänk vad man blir på bra humör när det är bra väder. Idag har det varit strålande sol, dock väääldigt blåsigt.

Hade tänkt tvätta bilen idag, meeen det var jag inte ensam om att tänka :D Minst 8-9 bilar före i kön. Aldrig att jag ställer mej i nån sån kö! Jag har ju alltid handtvättat min bil men för 2 veckor sen så provade jag en tvätt utan borstar och den funkade bra, så innan det blir varmare ute så är det ju bättre än ingenting.

E tyckte vi skulle äta ute på restaurang idag, så det har vi gjort. Vi tänkte först gå på Broken Dreams, men det var helt hopplöst. Fanns inte ett bord på hela kvällen. Så vi åkte till Coco Thai istället och det var inte helt fel det heller. Sen blev det friterad banan till efterrätt :D Så nu är jag proppmätt!!

Nu är det tv-kväll i soffan som gäller.

1 kommentar:

Annika sa...

Visst är det härligt när solen tittar fram när det varit gråväder en längre tid!!
Låter som om ni fick en helt OK fredag.
KRAM!!