torsdag 28 februari 2008

Ont i huvé

Sitter på jobbet med en sprängade huvudvärk!! Hatar att ha ont i huvudet. Jag får så ont i mina ögon och det är jättejobbigt att hålla upp ögonlocken, det känns som om dom ska falla ner när som helst. Gaaahhhh... blir så irriterad! Inte blir det bättre av att jag inte sover på nätterna heller.. i natt vaknade jag 01.37.. sen har jag legat halvvaken tills klockan ringde 06,00. *suck*

"Alla" andra har ju åkt till USA så jag är ensam på jobbet, så jag kan ju inte åka hem och krypa ner i sängen heller. Men det är tur det finns piller!!

Har ju Nelly en hel del på dagarna nu, men oj vad hon längtar efter sin mamma. Igår när vi kom hem så satte hon sej alldelens innanför dörren och såg alldelens olycklig ut.. stackarn. Men jag mutade med lite godis och mys i soffan, och visst det funkade ett tag, men sen satte hon sej framför dörren igen. Hon är en riktig enmanshund måste jag då säga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh, min lilla prinsessa. Nu ska vi gå på mässan.