söndag 22 juni 2008

Söndag igen

Jaha, då var det söndagkväll igen då. Vart tar helgerna vägen?

Åkte i alla fall iväg och provad agility igen med Roxie igår och det verkar då som hon fortfarande tycker om det, dock var hon lite slö.. men jag tror nog att hon är mörbultad i kroppen och har säkert ont. Vi tog det väldigt lungt och hade massor med fikapausar :) Vi åkte dit även idag en liten sväng och körde några varv. I morgon ska hon få vila, för jag tror hon behöver det.
Sen får vi väl hoppas att det går bra även på torsdag när dom andra hundarna kommer igen. Vet inte hur jag ska göra.. ska jag kräva att ägarna till hunden som bet mej i benet betala mina byxor som gick sönder? Dom bad ju inte ens om ursäkt eller frågade hur det gick..

Har kollat lite idag efter var man kan tävla i agility, det verkar ju finnas en hel del. Men.... måste ju få Roxie att fatta hur man springer slalom först.. och det är inte lätt :)

Inga kommentarer: