torsdag 26 juni 2008

Vila i frid...

Fick en mindre chock när jag läste morgontidningen till frukosten. Såg att en tjej som är ett år yngre än mej har dött. Nu har jag iof inte träffat henne på många år, men vi har haft mycket skoj tillsammans hon och jag.

Minns speciellet ett tillfälle när vi åkte buss till Stockholm på mässa med mc-klubben vi var med i då. Det blev väl lite förfriskningar under resans gång, men eftersom det var så tidigt så var det ju inte så farligt (inte om du frågar oss iaf). Väl framme på mässan så gick vi omkring där en stund och sen mötte vi en robot. Roboten åkte på hjul fram till oss och så började den prata med oss.. och vi skrattade som tokar och började prata och fråga roboten en massa roliga saker. Vad vi inte märkte då var att det bildats en ring runt oss och folk stod och skrattade åt oss. Jag tror jag aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Efter en stund kom det fram vakter till oss och tyckte att vi skulle gå ut och ta lite luft??!! Va?! Luft?! Vi?! *haha* Vakterna var så trevliga så dom följde med oss ut och såg till att vi stod där ute en bra stund innan vi fick komma in igen.

På bussen hem sa dom andra medlemmarna i klubben att det var tur att vi inte hade medlemsvästarna på oss *haha* Vi fattade ingenting.. vi hade ju sååååå skoj hon och jag.

Ja, när jag tänker efter så har jag en hel del roliga minnen tillsammans med henne.

Vila i frid min vän M.S du kommer alltid att finnas i mina tankar

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ja jag fick oxå en chock när jag fick höra det. Samma gäller mig att jag inte sett henne på några år, men det jag alltid minns och kommer minnas om henne är hennes goda skratt för skratta som hon gjorde är det få som gjort. // Petra

m i l l a h . s e sa...

Hej vännen!
Vet inte vem du skriver om, men det är tragiskt när unga människor rycks bort.....

Kram kram!

Anonym sa...

Hej...ja det var för trist...
Jag mötte hennes syster utanför lasarettet för bara någon månad sedan. Med sig hade hon en kvinna i rullstol...
Jag tittade inte så noga men visst kan det varit M.
Har inte sett henne på något år men minns henne som igår...trist och så synd om familjen
KRAM

Anonym sa...

kommentar ovan
/morr