söndag 1 juni 2008

Varmt

Ja, man ska ju inte gnälla när vi äntligen har fått värme och sol... men tydligen blir man aldrig nöjd :) En helt underbar helg har det varit.

Igår var jag på dans hela dagen i Skutskär. Vi dansade dock inomhus men det gjorde ingenting för det var jätteskoj. Vi fick jättegod mat och så var det fika buffe till efterrätt.. och den var inte att leka med kan jag säga!! Det var huuur mycket gott som helst. Fick ju lov att ta lite av nästan allt och herregud va full tallriken blev :) Tur vi va på dans så man fick göra av med allt vi åt.

Idag har jag haft Mary Kay sminkparty här. Skoj att få prova lite färger som man inte skulle köpa om man handlar i affären. Jag köpte en grön ögonskugga och det skulle jag INTE ha köpt om jag inte fått prova. Till fika blev det kladdkaka och jordgubbar *mums*



E har gjort illa sej i foten. Hon hoppade från bryggan i sjön i fredagskväll och hoppade på nåt i botten så hon fick ett sår. Vi har försökt tvätta det men hon VÄGRAR låta oss röra det. Nu på kvällen upptäckte vi att hon börjat bli uppsvälld och blå/röd upp mot fotknölen så vi tyckte det var lika bra att åka in med henne till akuten. Så T är där med henne nu.. hoppas det går bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nog har det varit en rolig och härlig helg. Dans ,fika, smink och sol.
Det var bra att ni åkte in till akuten, stackars E. Kram