söndag 15 juni 2008

Överlevde

Vi överlevde utställningen :)

Nu gick det tyvärr inte så bra bedömninsmässigt, vi fick en 2:a. Men jag är sååå stolt över både mej och Roxie att vi gick ut i ringen tillsammans idag. Tanken "kanske vi ska åka hem" poppade ju upp några gånger inom mej. Men egentligen är det ju inget som är konstigt eller svårt med att visa upp en hund i ringen, men ändå blir man lite nervös. Det som jag känner mej mest nervös över är alla dessa olika färger på snörena.. vad betyder dom??? Hur vet man om man ska in ännu en gång? Men som tur var så fick jag ett blått snöre och det visste jag vad det betydde *skratt*

Man kan säga att jag fick "blodad tand" för nu blir det till att anmäla till fler utställningar!





Kattungarna har nu blivit 6 veckor, otroligt vad tiden går fort. Roxie har ett himla bestyr i att tvätta dom och busa med dom.

Inga kommentarer: